Varför sitter jag här??



Jag har hur mycket som helst att läsa, men gör jag det då?? Neee, sitter här istället och gör ingen nytta överhuvudtaget. Jo, skrev ut lite vfu-uppgifter som ska göras, men det är inte något jag ska prioritera idag. Imorrn har jag arbetslagsträff och då ska vi komma och visa vad vi tycker som ska stå i texten. Kommer jag komma med något eller?? Neee, eller jooo ikväll ska jag skriva ner lite ord, så man alltid säger nått :-)

Nu ska jag ta ut fiskpinnarna ur ugnen och sedan dra på träning. Dagen har för övrigt varit seg, som alla andra dagar med denna kurs, kul att träffa Cissi idag i alla fall :-) alltid nått, slippa sitta ensam och käka varje gång, eller inte varje, nu överdriver jag en del.

Heppåre!


"Det är ok att äta fisk för de har inga känslor."
- Kurt Cubain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0