Vinst igår :-D



Så underbart skönt!
Vann igår mot Haninge med 3-2! Så jävla sköööööööön seger alltså, finner inga ord. Och jag tror vi vann tack vare våran uppladdning i omklädningsrummet med hjälp av Carola, fångad av en stormvind. Snacka om att bli taggad!!

Bussresan hem bestod mest av att blåsa bubblor med ett fullt tuggummipaket i käften och fy så ont i tungan jag haft idag, vet dock inte om det beror på tuggummi men jag tror att det är på grund av det alla fall.

Här kommer lite bilder från våran härliga bussresa till och från Stockholm, det är bild till och med på globen :-D



Här är vinnaren av den största bubblan :-D vilket då är jag!


Så trevligt har vi på våra bussresor!


Vi går tillsammans
Förenad av kärlekens band
Min längtan vaknar
När du ler och räcker mig din hand



Kommentarer
Postat av: Lumpan

Fyfan jag skulle knäcka på den där bussresan. Jag är typ känd för mina bubblor. Vissa har till och med åkt luftballong tack vare mig.

2008-09-08 @ 17:06:30
URL: http://vivaladan.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Grattis gumman! Fan jag vill oxå åka buss och tillhöra ett fotbollslag :)

2008-09-08 @ 18:53:26
Postat av: Anonym

haha fyfan va vackra bilder och jag måste säga att den fina lilla dikten på slutet, aa den var fin! ses imorgon va?? :-)

2008-09-08 @ 22:25:10
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis till seger!!

2008-09-09 @ 10:39:45
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: ellen

mycket fina och charmerande bilder rebecca ;)

2008-09-09 @ 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0