Bra dag?

Igår var det en rätt så bra dag men trevligt väder och trevligt sällskap. Jag och Anname sprang också 7.5 km, vilket var jätteskönt och jättebra gjort av oss. Det kändes bra hela vägen och man hade nog kunnat springa lite till ändå, eller vad säger du Anna?! :-)
Vi hade dock ont i halsen igår när vi sprang och för Anna bröt det tyvärr ut till feber och grejer men för mig ligger det onda fortfarande bara och gror men jag är lite seg i kroppen, men det är inte så att jag är sjuk eller så, men något skumt är det och överanstränger jag mig så kanske mitt också bryter ut till att jag blir sjuk.

Man får ju inte bli sjuk nu när man ska åka till Malta på träningsläger och allt på söndag, det går ju bara inte :-(

Jag får kurera mig fram tills dess...Ingen klassfest blir det i alla fall inte för mig imorgon, vilket känns jättetråkigt :-( Hade varit så kul att träffa alla igen, eller hur många vi nu skulle ha blivit :-) Minelli skulle det i alla fall vara kul att träffa :-) men det blir fler gånger såklart.

Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma men samtidigt ta det lugnt för att inte locka fram det sjuka.
Ha en trevlig torsdag i det fina vädret!





Kommentarer
Postat av: AnnaMe

Ja visst kunde det ha gått :-) skönt var det! Men ajaj inte springa nå mer med halsont, man lär sig av sina misstag haha! Hoppas ingenting bryter ut på dig nu.. mitt har redan börjat bli bättre, mkt piggare idag! Vi får höras imorgon om packning och allt :-) Kramis

2009-04-03 @ 11:43:56
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0