Färdig!

Nu har jag packat färdigt, rakat benen, förberett matsäck, laddat kameran och lagt fram kläder för morgondagen, med andra ord kan man säga att jag är mer en redo för att åka. Helt färdig med allt inför resan. Väskan väger 13,2 kg och packningen fick visst väga 15 kg, så jag får till och med plats med lite mer :-) Jag tycker det alltid är så svårt att packa, med hur vädret kommer att vara osv. Men nu är jag i alla fall färdig med packningen och det blev en del funderingar om man skulle ha med sig vissa plagg eller inte, men nu får det vara nog.

Ikväll blir det mys framför teven med min maestro. Vi ska käka en massa ost och kex och bara mysa och ha det bra, blir ju ett tag man inte kommer att få träffa varandra nu, vilket var ett bra tag sen det skedde, men vi ska nog kunna överleva utan varandra ändå :-)

Ha de nu så himla trevligt här i Sverige med våren som är på ingång, så hörs vi inte nästa vecka utan veckan där efter, för nu åker jag till Malta, och syster, vill du spela in Grey´s åt mig på onsdag och One tree hill nästa söndag inte imorrn för det är hockey då, äh jag messar och frågar dig istället, blir nog bäst så :-) Tjingeling!




Kramelikram! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha det så kul på Malta!!

2009-04-08 @ 18:45:21
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0