Fullspäckad söndag?

Nej inte direkt, eller jo lite kanske. Klev upp rätt tidigt, 7.20 och sedan i väg till E-tuna för att spela match 10.30. Vi förlorade med 3-0 men om jag tänker efter så ska vi ändå vara nöjda med matchen, vi hade bra spel vissa stunder, bara målchanserna som saknades, de kommer sen till premiären, visst då?

Efter matchen så vara det bara att komma hem och sova räv* ett tag och äta och sedan promenera till Swedbank där VSK hade premiär, och de vann, 1-0, grattis till dom.

När den matchen var slut så var det bara att traska hem och kolla OTH och nu, nu sitter man här och väntar på en ny vecka där det står mycket på mitt schema. Det är bara att gilla läget!

Nu ska jag krypa ner i sovan och göra bit för bit med Maestro.

Tjingeling gott folk! 

*man låtsas sova för att man inte orkar vara social

Kommentarer
Postat av: zlatan

hahaha sova räv, du är så rolig!

bra jobbat idag! ses imorgon :-)

Kram

2009-04-19 @ 23:16:53
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha! Sova räv! =)

2009-04-20 @ 19:34:24
Postat av: frasse

rerre vad har hänt med allt citat ? ;-(

saknar att lira fotboll med dig och anname ;(!!

men hoppas det går bra för er&att ni överlever utan mig ;)!!

2009-04-20 @ 21:07:12
URL: http://fraaasse.blogg.se/
Postat av: annasnusk höööh

oj va tjusigt här har blivit ;)

2009-04-21 @ 12:27:35
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Sanaz

Men åååå så fin bloggen blivit!!!!!



kramar!

2009-04-21 @ 12:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0