Hemma nu!

Nu är jag äntligen hemma. Borta bra men hemma bäst, så är det verkligen!
Träningslägret var riktigt bra och riktigt trevligt, det är ett riktigt trevligt gäng man har att göra med och nu är det bara lagfesten som fattas sedan känner vi varandra tillräckligt ;-P hihihi, för lagfest måste det ju snart bli!

Allt gick bra med mamma också, vilket känns alldeles underbart, en liten sten som lossnade från mitt hjärta. Nu ska allting bli bra igen ♥ !

Nu ska jag fortsätta komma in i vardagen igen genom att titta på lite program som jag har missat medan jag varit borta och imorgon är det plugg som gäller, examensarbetet drar i gång på allvar då kan man säga. Nu är det verkligen inte långt kvar...

Nu väntar Andra avenyn. Tjingeling så länge då, bilder från resan kommer lite senare.


Kommentarer
Postat av: annamell höhö

En löprunda till thebeccs får göras fler gånger känner jag :-) det var trevligt att komma på besök! ses snaaart pözz

2009-04-14 @ 16:48:45
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Wuopio.blogspot.com

Hej rebecka! Hoppas allt är bra med dig och resten av gänget.. Att alla är hela och friska nu :) försökte skriva i hemsidans gästbok men det gick inte så du får hälsa till allihopa! Lycka till på matcherna nu så ses vi när jag är hemma nästa gång :) kram Sandra

2009-04-14 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0