Onsdag

Jag har pluggat klart för dagen och ska nu fixa mig och sedan cykla ner på stan och möta upp syster för att handla present till kusinen som konfimeras på söndag.  

När det är gjort ska jag träna. Vi brukar inte ha träning på onsdagar men eftersom våra matcher ligger lite olika så kommer träningen ibland att hamna på en onsdag då och då, men det är tidig träning så det gör inget för jag hinner med att se Grey´s ändå, för det är ju enda saken till varför träningen inte får vara sen. Det är ju onsdagens måste!!!!

Nej dags att fixa sig, undra vad man ska ha på sig, vädret ser ju sådär ut, men det kanske är varmt ändå?! Aaa de löser sig nog.

Tjillevippen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0