Självklistrande kakelplattor någon??

Nu börjar det bli blått här utanför mitt fönster. Härligt!
Idag ska jag och Maestro ut och jaga självklistrande kakelplattor, alltså att man klistrar på typ ett kilstermärke på kakelplattan istället för att byta kakel. Ett riktigt fiffigt sätt anser jag, vi vet dock inte vart man kan hitta dessa "klistermärken". Någon som vet kanske? Har hört att det kan finnas på Bauhaus, så det blir vårt första ställe att kolla på.

För övrigt är dagen rätt så seg, så jävla tråkigt att bara gå hemma. I morgon ska jag äntligen ut och intervjua och observera och äntligen arbeta med mitt examensarbete. Vi har varit lite väl sega nu när det gäller det, men det ändrar sig nog får vi hoppas...

Nej nu ska jag ta tag i tvätten igen, eller jag kanske ska tvätta fönster?!?!?! Hmmm, det tål att tänkas på faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0