Snorig

Snoret rinner och ögat värker samtidigt som jag håller på att småpackar till Malta-resan. Varför ögat värker är för att jag råkade snärta mig själv rätt i ögat med ett skärp, och det gjorde ont som satan och jag känner fortfarande av det när jag tar på det och blinkar. Jag ser dock som vanligt vilket är huvudsaken. 

Jag har städat min garderob idag också och det blev en rätt så stor påse med kläder som ska "slängas". Vi ska vara duktiga jag och maestro och skänka bort kläderna till de som behöver dom. Bättre det än att slänga dom.

Nu ska jag fortsätta snora och ta ett glas ramlösa med mangosmak, grymt gott faktiskt, testa om ni inte redan gjort det.

Trevlig fredag på er!
Kramelikram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0