Underbara fredag!

Dagen har varit alldeles underbar!

Jag har fått så mycket gjort idag och det fina vädret gör att man bara ler :-) Underbara fredag, verkligen!

Jag har städat och storhandlat sådana grejer som man inte behöver handla så ofta, som en massa städmedel och andra tråkiga grejer.
Sedan har jag tränat och det var en grymt bra träning som gjorde att man mådde så himla bra efteråt, riktigt bra gjort av oss tjejer, och tack för sällskapet, Linda och Anname! Mycket bra jobbat!

I mellan träningen och handlingen så plockade Maestro lite på balkongen medan jag inredde vårt badrum i lila, jag är inte riktigt nöjd än, men det blev lite bra ändå :-) Jag fick till några lila detaljer i alla fall.


(Lite lila detaljer från vårt badrum)




Jag och Maestro lagade hemgjord pizza och egen pizzasallad och det var riktigt gott vill jag lova! Maestro/Totti sitter nu och dricker ett glas rött, medan jag dricker Pepsi. Jag är inte riktigt så vuxen än så att jag kan sitta och njuta av det röda, men det är något jag MÅSTE ändra på, det ser ju så himla mysigt och väldigt rogivande ut.



Nu ska vi käka lite räkor och mysa i soffan!



Vädret har också sin orsak till att denna dag har varit så himla underbar. Det gillar vi, mera sånt!                       



Skål på er då och tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Skål! (Jag skålar i rött)

2009-04-17 @ 21:48:02
Postat av: anna

härliga bilder :-)

och återigen, BRA JOBBAT!!



natti natti

2009-04-17 @ 22:42:01
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Linda

mmm... himla fin bild du har valt ut.. men tack för träningssällskapet iaf ;) Grymt bra jobbat!

2009-04-18 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0