Vart tog solen vägen?

Det som var så himla fint här hemma i några dagar, vad hände? Nu är det ju inte alls skönt ute :-( Men det är väl bara att inse att det är April och då kan väl nästan till och med snön komma tillbaka?! men så roligt ska vi inte ha det.
Det är bara att vänta, för snart kommer sommaren och då vet jag hur jag fungerar. Åh vad jag längtar till vintern, att få kura upp sig i soffan och tända ljus och bara vara inne. Eller, åh vad jag längtar till vintern då man är ute på långa promenader och när man kommer in så är man alldeles rödmosig och håret har nästan frysit till is. Men herre gud! Hur kan jag ens tänka tanken när väl sommaren är där?! A, det är en gåta som aldrig kommer bli löst.

Tur är väl att jag bor i Sverige som har sina 4 årstider, för jag gillar faktiskt varje årstid, så är det bara.
Men just nu vill jag ha sommar!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0