Vilken härlig dag!

Solen skiner och det är varmt ute! Jippi!

Jag ska snart iväg och göra min sista intervju och observation. Det har gått bra med de övriga så det ser bra ut inför skrivandet sen. Efter det ska jag iväg på en sen lunch med Jennifer, var ett tag sen vi sågs nu så det lär bli en hel del snack att tag igen, som vanligt när vi ses med andra ord :-)
När det är över ska jag hem och sedan iväg på fotboll, Irsta-Sura herrar div 5. Irsta ska ju tydligen ha ett bra lag på pappret, så får se om så är fallet i praktiken också. Det ska bli spännande att se.

Riktig härlig dag jag har att se fram emot, och vädret bidrar ju en hel del till det positiva, och nu är det bara fredag och lördag kvar innan det är dags för premiären. Vad roligt det ska bli!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: anname

mmm och ännu bättre blir det i helgen :-) vill du se gif imorgon? Kram

2009-04-24 @ 16:03:20
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Maria

Din Sko!

2009-04-24 @ 20:37:33
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0