Vinst :-D

Nu är äntligen seriepremiären avklarad och vi fick med oss 3 poäng! Underbart att det är över. Jag var nervös från när domaren blåste i gång matchen tills han blåste av den, jag var inte riktigt mig själv på planen just för nerverna men det är väl så det kan vara i en premiär, man kan inte räkna med skönlir direkt liksom :-) Vi har många matcher kvar att visa vilket bra spelande lag vi är! Nu är det bara tuta och köra för nu är serien i gång på allvar och vilken rolig säsong vi har framför oss.

Nu ska jag städa och sedan sätta i gång och renskriva mina intervjuer. Ikväll blir det cykling till träningen och det ser vi väl fram emot Nallen och Fryks, eller vad säger ni?! Hahaha
 


Trevlig måndag på er!





Kommentarer
Postat av: Fryks

Hahaha, det ska bli så himla skoj att cykla till träningen i kväll. Känns som att det skulle kunna bli första och sista gången som vi cyklar till träningen:)

Förresten, hur skönt som helst med tre poäng igår!

2009-04-27 @ 11:41:40
Postat av: Maria

Grattis till segern! Bra jobbat!

2009-04-27 @ 13:56:41
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: Evelina

grattis :)

2009-04-27 @ 18:25:49
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0