-4° ute :-S

Ska snart i väg på träning och jag fryser redan :-( Fy satan i gatan för att träna utomhus ikväll! Visst, det är inte så himla kallt men termometern står ju liksom inte still vid -4° utan det blir ju bara mer och mer, tyvärr...
Aja, det kommer blir väldans trevligt att vara ute och springa i denna kyla!

För övrigt så har dagen varit kalas, jag har gjort det jag skulle plus att jag hann med en lunch med Jennifer på stan, där jag även drack min första kopp kaffe :-) Vuxet va? Varför jag gjorde det var för att han som jobbar på Kalle på spången bara kom ut med den till mig efter jag ätit upp min mat och sa att han bjuder på den, väldigt snällt av honom, och du kunde ju inte bara jag säga: nej jag dricker inte kaffe, utan istället så log jag och frågade efter lite mjölk, och vips så var koppen tom. Jag kanske blir en kaffedrickare någon gång ändå i framtiden, så illa smakade det inte trots allt :-) 

Tack Kalle på spången för att ni kanske har gjort så jag börjar dricka kaffe, vet dock inte om det är positivt eller negativt?!


 

Kommentarer
Postat av: annis

heeej :-) hoppas allt är bra! Vi har det toppen verkligen! Och hälsa lilli att mamma har betalat.. vi har haft problem med internet men nu har hon kommit åt det! Ta hand om dig vännen, kram

2009-02-04 @ 01:20:18
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0