En vit söndag



Snön har vräkt ner i natt så man fick nästan en chock när man vaknade imorse. Det är verkligen vitt överallt!
Jag orkar inte skriva nå idag så se bilderna om ni vill veta hur min söndag såg ut, eller ja nästan, har inte haft med mig kameran överallt direkt. Jag har också varit och handlat, käkat på Bistron och kollat innebandy men tyvärr så tog jag inga kort infrån de händelserna. Kanske man förresten ska göra någon gång, fota allting man gör under en dag, varför inte?!

     


(Som ni ser så är det åter igen kaffebilder här på min blogg, men det är för att jag verkligen tokgillar kaffe nu. Det är riktigt gott och mysigt på samma gång.)
 





Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att du har blivit kaffeälskare,välkommen in i klubben. Vilken härlig dag ni haft,ha en fortsatt trevlig söndag. KRAMELIKRAM!!!

2009-02-08 @ 17:11:25
Postat av: annnna

jag vill ocksa kunna skriva mitt namn sadar, fan jag maste farska till min blogg haha! mysigt med sno :-)

2009-02-09 @ 04:59:00
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0