Finnkampen och kaffe



Nu har vi kalasat färdigt här hemma och maten är uppäten (det blev korv med bröd, min favorit) så nu ska vi ta en promenad till ABB arena och kolla innebandy. Det är ju finnkampen här i stan :-)

Man är riktigt trött i kroppen nu efter allt socker man har smält i sig, det bjöds på massor med kakor och bullar och sedan tårta på det, alltså så som det ska vara på ett kalas.

Jag har ju förresten börjat dricka kaffe, så jag tog mig nyss en kopp och nu var det så där gott igen som det var den första gången jag drack. Jag skulle göra kaffe här om dagen men det blev inte alls gott, så jag har inte vågat brygga nå kaffe här hemma just för att det smakade blä, men idag så gjorde jag det eftersom de skulle komma hit folk som dricker kaffe, och när alla dragit så smakade jag också och det var faktiskt riktigt gott.

Undra om jag ska ta mig en kopp på innebandyn också, eller då kanske jag inte kan sova sen?!
Vi får se!



Trevlig lördag! ♥ 



Kommentarer
Postat av: Maria

Du får helt enkelt prova dig fram till hur du gör det bästa kaffet, en skopa för lite, eller en skopa för mycket! =)

2009-02-08 @ 16:36:48
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0