Jag vill ha sommar!!



Åh vad jag längtar efter sommaren!


Tänk att få klaga på att det är för varmt och det enda sättet att bli kall på är att gå och bada eller stå vid strandkanten och bli svalkad av vinden.....
Tänk att få vara så där alldeles solbränd så att det gör ont när man tar på huden, eller när man är nyduschad efter en dag med sol och bad, och man får smörja in sig med hudlotion så att man riktigt glänser om hela kroppen....
Eller när man är nyduschad och det börjar bli mörkt ute och man kan gå ut på en promenad och se solen gå ner och man börjar småfrysa lite....
Eller om man har solat hela dagen och på kvällen ska man sedan festa och grilla....
Eller när solen gassar i ansiktet och man nästan ryser just för att det är så skönt.......

Vilken känsla eller rättare sagt vilka känslor! Därför bjuder jag på lite sommarbilder av mig och där jag känner de känslor som jag just nu saknar.

                                                                                                          ♥
   
        






Kommentarer
Postat av: mamma

Å vilka härliga bilder,man längtar verkligen till sommaren. KRAMELIKRAM!!!!

2009-02-11 @ 17:42:55
Postat av: Rosalie

Men ååååå!

2009-02-11 @ 19:51:13
Postat av: frasse

inge sugen man blir på sommar ;-)!

2009-02-11 @ 22:26:30
Postat av: anna

åååå :) sommar vad härligt! Jag vill prata med dig, jag saknar det och dig hörru. Vi får höras över msn nån dag :) Kramis

2009-02-12 @ 03:06:57
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0