Mycket som har gjorts men...



...inte riktigt så mycket plugg som jag velat :-(

Jag har istället varit ute och motionerat, jag sprang mina 15 varv som jag inte kunde fullfölja i måndags och gud så jobbigt det var!! Nu är det gjort i alla fall, och jag kan känna mig duktig för att ha rört på mig. Men sen innan det så skulle jag plugga, men istället har jag kollat Mästarnas mästare och Linda Rosing och pluggat sammanlagt kanske 1 timme idag. Vilket suger stort!
  
Jag hade gjort upp ett litet schema hur förmiddagen skulle se ut, men tyvärr har jag inte följt det schemat. Så dåligt! Det är tenta imorgon så nu MÅSTE jag ta tag i det! Det finns ingen annan utväg.

Så, so long my friends, nu beger jag mig in i begreppvärlden.



Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på tentan imorgon! Håller tummarna! Kram!

2009-02-25 @ 12:58:07
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0