Ny TV!

Nu händer det ännu mera grejer här i lägenheten. Igår köpte maestro en ny TV, visst hade jag en aning om att vi skulle köpa en ny, men inte att det skulle gå så himla snabbt :-) Bra initiativ av dig älskling ♥ Nu är det bara tv-bänken som fattas sen är det som nytt i vardagsrummet :-) Jippie!!

Ledig idag, och det innebär att jag ska eller jag menar att jag har kollat på Mästarnas mästare på internet eftersom jag har träning när det visas på tisdagar i TV. Underbart program, som jag nämnt tidigare i min kära blogg. Eftersom jag redan har kollat på det, så är det dags att kolla Andra avenyn istället, eftersom jag även missar det när det går på TV på tisdagar. Det är riktigt bra med svtplay alltså. Det rekommenderar jag starkt till er som inte har upptäckt det :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0