Observation, intervju och textanalys



Idag ska jag läsa och skriva PM heeeeeeela långa dagen fram till träningen 19.30. Jag ser verkligen INTE fram emot att börja så jag skjuter upp det hela genom att sitta här och skriva lite onödiga saker.
Det jag ska skriva idag är som rubriken lyder: Observation, intervju och textanalys. Usch, nu fick jag lite ångest så man kanske ska börja nu på en gång så ångesten avtar lite.
Så här glad är jag när jag ska plugga        ------------------------------------------>
Man riktigt ser hur ironin flödar!

   Det ska bli ett sant nöje att döda dig - MagdalenaGraaf

En händelse värd att berätta

I söndags kväll vid 21-tiden så började jag att läsa boken och jag kunde inte slita mig ifrån den, just för att den var så bra men mest för att den var så otäck. När jag la ifrån mig boken för att släcka lampan vid 22-tiden för att sova, men så började mardrömmarna att komma. Det var som att jag var med om allt det som hände i boken, som att jag var Magdalena. Det var så himla verkligt under hela natten så jag sova knappt nånting. Jag vred och vände på mig hela natten.

När maestro sedan skulle åka och jobba vid 04.50 på morgonen efter så tände jag lampan och läste färdigt boken. Jag kunde inte slappna av förrän jag fick reda på hur det skulle gå. När jag väl var klar med boken så kunde jag genast somna. Jag levde mig verkligen in i boken på fullaste allvar. Maestro tyckte jag var konstig, men det bara var så. Jag var livrädd och det var inte något jag bara kunde få att försvinna, utan rädslan fanns bara där.

Tänk vad böcker kan göra med en men jag rekommenderar boken varmt, om man gillar sanna berättelser.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0