Självstudier

Idag är det en utsatt tid på schemat för sjävlstudier. Lovely eftersom jag inte har något att studera :-) Istället ska jag cykla ner på stan och skaffa en present till maestro som fyller år på lördag, och inte nog med det, jag ska även plocka undan lite grejer här hemma och lägga in det i skåp och lådor som vi knappt har. Det där lät konstigt, men så är det, jag ska försöka göra plats till grejer så att de inte bara ligger på golvet. Saker som jag pratar om är fotoalbum och lite annat små kraffs.

Varför sakerna ligger på golvet är för att vi "kastat" ner våran bokhylla i källaren och inväntar en annan möbel, enbart en tv-bänk i ek. Det kommer bli riktigt fint i vårat vardagsrum, enkelt och snyggt på samma gång :-) Jag längtar tills det blir klart!

Men innan jag börjar med allt som ska göras så ska jag käka en god frukost och läsa VLT.

En riktigt härlig start på veckan när det står självstudier på schemat en måndag. ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag tjurat och är redan på bättre humör! Hoppas att du hittar plats åt alla saker. Kramar!

2009-02-02 @ 13:08:54
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0