Tråkigt!

Jag är så himla uttråkad så jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur uttråkad jag är. Jag har ingenting att göra!

Jag skulle egentligen åkt iväg och tränat boxning nu snart med laget men min handled säger STOPP. Min vänstra handled har nämligen fått tillbaka en "stress-/överansträngdknöl" (eller vad det nu är) och den gör till och med ont, så det är nog ingen idé att boxas, då kanske den bara blir större och gör ännu mera ont. Men det värsta är att den växer och växer ändå, även fast jag inte gör något! 


Bildbevis
Men visst ser det äckligt ut? Kan dock inte få någon bra bild med kameran men lite ser ni väl i alla fall. Det där som står ut där nere på handen.



Jag är konstig, så är det bara!






Gud så tråkigt jag har! Klockan 18.00 kommer i alla fall Cissan och plockar upp mig då vi ska åka och handla inför våran myskväll. Undra vad vi ska laga för mat?!? Har ni nå förslag?
Nu ska jag tillbaka till min tråkighet.... So long!

...och sen förresten ringer det nå j*vla nummer till oss hela j*vla tiden (0200110510) som vill att vi ska svara på nå j*vla frågor! Orka? Nej! Men nu när jag tänker efter, när jag ändå är så uttråkad kanske jag ska ta och lyfta på luren och ställa upp och svara?! Hmmm, skulle inte tro det va.............



Kommentarer
Postat av: Maria

Det är väl en sån som din underbara syster hade förut! =)

2009-02-06 @ 19:56:59
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: jch

Det är verkligen inte kul att känna sig uttråkad.

2009-02-06 @ 21:30:16
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0