Underbara helg!

Denna helg har varit helt underbar!
Jag har umgåtts med nära och kära, både familjen och vänner. Jag har ätit gott och jag har mått så himla bra, inga bekymmer och inga besvär :-) Då är livet riktigt härligt att leva.

Nytt bord har vi köpt också, till vardagsrummet, så nu händer det grejer där inne och tillslut så kan det nog bli ett riktigt fint rum, ett rum som både maestro och jag vill ha det, så att vi trivs där inne fullt ut.

Nu ska jag gå och vara social och laga soppa med maestro. Ha en trevlig fortsatt söndagskväll!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack själv för igår! KRAM

2009-02-01 @ 20:29:21
Postat av: Jessie

Hur gick tentan?

2009-02-01 @ 21:59:58
Postat av: Svar till Jessie

Tentan gick rätt så bra faktiskt, men man vet ju aldrig...

2009-02-02 @ 08:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0