Varmkorv och tulpaner mm.


Nu sitter man här och är mätt och belåten efter 3 varmkorv med bröd och ett glas mjölk. Det är så underbart gott och inte nog med det så fick jag/vi tulpaner idag av Lumpan, hela 60 stycken eller typ något sånt, och hur fin bukett blev inte det då? Nu vill jag ha vår!
 

Kvällen kommer jag att tillbringa i min ensamhet framför tv:n och bara njuta, fredagar är det bästa som finns på hela veckan.

Morgonen tillbringade jag tillsammans med maestro på Mälaren där vi åter igen pimplade. Solen sken och det var riktigt härligt att få frisk luft efter denna vecka som jag typ bara suttit inne förutom på kvällarna då jag tränat.

Min dag tillbringade jag tillsammans med min syster genom en runda på stan, där det shoppades nya svart byxor eftersom mina har gått sönder. Vi käkade/fikade på Kalle på spången som jag för övrigt älskar! Det finns inget bättre café än Kalle på spången! Supertrevliga människor som jobbar där, supertrevlig miljö och riktigt god grekisk pastasallad. 
 http://www.kallepaspangen.se/ 






Jepp, det var det de, nu en dusch på det här innan man kryper ner i soffan och startar sin myskväll.
Ha en trevlig kväll!
Kramelikram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0