Vilket team!



Nu har jag åter igen gjort mitt pluggande för dagen och det är tack vare Sanaz!
Vi är ett grymt team som gör det vi ska när vi bestämt oss för att göra det. Fast, idag var jag lite sen till träffen, jag var ju tvungen att kolla på skidskytte klockan 10.00 då vi egentligen skulle ha börjat våran plugg-msn-date :-) men det gick ju bra ändå, alltså med pluggandet inte med skidskyttet. Stor besvikelse där, suck suck och åter suck....

Men tillbaka till det braiga teamet. Vi har nu bestämt några dagar här med vårat pluggande, att träffas på msn 10.00 för att plugga och sen har vi pluggat fram till 12.30 och då har vi fått väldigt mycket gjort och kan vara lediga resten av dagen. Skulle jag inte haft Sanaz där som peppar på mig på förmiddagen, så skulle jag nog fastna framför betapet eller kolla sönder facebook och inte få ett dugg gjort.
Tusen tack för att du finns och att msn finns, hahahaha!  ♥


Nu ska jag tillbaka till vardagen igen då man har hela dagen ledig. Jag är lite småpank så jag kan direkt inte dra ner på stan och shoppa och så, utan jag får hålla mig till sådant som är billigt. Vad nu det skulle vara?! Jo men typ, äta matlåda här hemma, dricka vatten och ja läsa en bok. Nej men gud, så illa är det inte gott folk. Nu lät det ju alldeles för jobbigt för mig, men jag överdrev verkligen till tusen.
Jag vill bara inte slösa pengar just nu.

Nu lite lunch sen VBÅ och efter det Mästarnas mästare på svt.se, eftersom jag missade det igår.

Ha en lovely day my friends så höres vi!

Kramelikram



Kommentarer
Postat av: Sanaz

Men åååå, va skulle jag ha gjort utan dig då din lilla filur?! ;-)

2009-02-19 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0