23 januari

Idag hade/har jag egentligen 2 föreläsningar, men de föreläsningarna finns ute på nätet så då sitter jag hellre vid datorn och läser i genom än att lyssna på någon tråkig j*vel som pratar om forksningsetik som jag ska använda mig av när jag skriver pm och ca en vecka. Jag kommer ju i alla fall hinna glömma bort det. Nej, det är inget för mig. Jag åker ju faktiskt enda från Västerås och då ska det ju vara för att jag ska lära mig något också, och inte bara glömma bort det. Det är inte billigt att åka buss till Uppsala direkt. Ett 20-resorskort kostar 1000 kr, och varje resa man kan slippa spelar otrolig roll, så idag spar jag alltså två resor, lovely!

Nu ska jag fixa lunch och sedan plocka lite här hemma, som man inte hinner med när man väl är i skolan, schemat för dagen är i alla fall fullspäckat fast jag inte åker till Uppsala, som
t ex plugg.....

Trevlig fredag på er!
Tjingeling!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0