Andra dagen på det nya året


Vi är redan inne på andra dagen av det nya året, det går undan må jag säga. Snart är det dags att börja sista terminen och känslorna är si sådär. Drygt att plugga men kul att träffa alla igen och få in lite rutin i sin vardag, det mår jag mycket bättre av. När ledigheten i skolan är slut drar även träningarna igång och det ser jag fram emot. Jag har varit lite väl lat nu de senaste dagarna, men det är ju så det ska vara när man är ledig :-)

Imorgon är det cup i Avesta som gäller och det ska bli skoj för det blir många matcher att spela, undra hur man kommer orka det?! Det visar sig, alltid skönt att röra på sig och träffa laget.

Nu ska jag vandra upp till syster-yster och kolla om hennes blommor lever. Jag har varit blomvakt denna vecka som hon har varit bortrest, men nuförtiden behöver man inte vattna blommor så ofta, vilket jag gjorde ganska mycket förut. Men ju äldre man blir desto klokare när det gäller att ta hand om växter.  

Tjingeling så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0