Blir inte alltid som man har tänkt sig..

Rubriken här ovanför stämmer in ganska bra hos mig just för tillfället. Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Igår var det utgång som stod på schemat. Allting var tipp topp fram till 23-tiden, ungefär då började ja må lite dåligt. Förfesten blev tyvärr det enda för mig och vid 23.30-tiden så låg jag och sov. Jag som var så inställd på att gå ut och dansa. Tack ändå tjejer för en väldigt rolig förfest i alla fall :-)

Det är bara en sak av mitt liv som inte blir som jag har tänkt, den andra orkar jag inte gå in på eftersom jag bara blir ledsen då, eller inte ledsen att jag börjar grina och så, utan mer bara känslan av besvikelse. Jag har redan gråtit klart för den saken och börjat acceptera det som man egentligen inte kan acceptera. Nåväl, nu ska jag gå till soffan och kolla tv.
Klockan 21.00 så börjar det en film på tv 4 som jag tänkte kolla på:  


A lot like love

Amerikansk romantisk komedi från 2005. På flyget från Los Angeles till New York träffas Oliver och Emily och de inser snabbt att de är helt fel för varandra. Men under de kommande sju år möts de gång på gång. De kämpar med relationer, föräldrar och karriärer. De träffas allt oftare och vänskapen djupnar. De söker båda efter den stora kärleken men frågan är om den inte finns där mitt framför dem.

Jag tycker den verkar bra faktiskt, men som sagt det kanske inte blir att jag tittar på den, jag kanske somnar och då blir det ju inte som jag tänkt mig.

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen gumman nu blir jag orolig, om du är ledsen :-/ ses snaaaart!

2009-01-12 @ 16:53:29
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0