Glädje

Idag ringde min syster och frågade om hon fick komma över, och självklart fick hon det. Jag undrade bara vad hon ville för det lät som det var något speciellt hon ville, men hon sa inte vad det var i telefonen.
När hon väl kom ca 5 minuter senare så hade hon en påse i handen med ett paket i. Paket var till mig :-) Bara sådär mitt på en vardag att få en present, det händer inte ofta. Hon tyckte jag var värd det så det var väl bara att tacka och ta emot :-) 
I paket så låg det en svart väska, en väska som jag och hon har velat haft väldigt länge. Hon har dock en men inte jag eftersom den var för dyr för mig så jag handla aldrig någon, men nu så har jag också en :-)
Jag blev verkligen överlycklig! Tusen tack syster yster, det förgyllde verkligen min dag!

Det kallar jag glädje, det hade kunnat vara vad som helst, bara tanken var så himla fin tycker jag, och självklart är det ju ett extra plus när det var något jag verkligen velat ha men totalt glömt bort det.

Åter igen tack!
Nu ska jag kolla på ett nytt program på tv4, "semestersvenskar".

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0