Huvudvärk

Mitt huvud känns som en jätteballong och den här jätteballongen håller på att explodera, så den dunkar lite lätt då och då. Varför? Jo det är nog för att jag inte har fått luft på två hela dagar, eller jag fick lite igår, men det var kanske i 1 minut sammanlagt för hela dagen.

Så nu ska jag klä på mig och gå ut och gå en sväng och se om den här jätteballongen kan explodera och försvinna helt. Promenaden kommer inte att bli lång, men lätt att jag hinner få den luft som jag kräver en ful dag som denna, man vill ju inte direkt vara ute länge i detta väder, tyvärr.

Som belöning ska jag köpa mig en chokladkaka och mumsa på, maestro är på bandy-finalen så jag måste ju få lyxa till det lite när jag är ensam hemma.

So long mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0