Mästarnas mästare

Nu har jag suttit här med ett leende på läpparna i ungefär 1 timme. Mästarnas mästare är så himla bra, man känner verkligen hur härlig sammanhållning de har i gruppen och vilka tävlingsmänniskor de är. Klockrent program!
Det påminner mig lite om Superstar som gick på trean för flera år sedan, det var också kända idrottsmän/kvinnor som tävlade i olika grenar.

Tävlingsprogram är något jag verkligen gillar att titta på, det kallar jag underhållning på hög nivå. Sedan finns det ju såklart andra program som har hög klass när det gäller underhållning, som t ex Let´s dance, Stjärnor på is, Made in sweden, Färjan och Semestersvenskar.  
De program som har mindre klass när det gäller underhållning enligt mig är t ex Körslaget, Idol, Snillet snackar och fler kommer jag inte på. De är sådana program som jag tröttnar på, kan vara kul någon gång men inte en gång i veckan i flera veckor, de orkar jag inte med helt enkelt.
 
Nu är det dags att sätta i gång med veckans sista plugg. Åh vad jag längtar tills att jag kan mina 83 olika begrepp/gubbar, vilket är mitt mål för dagen. Jag har 12 stycken som inte vill in i min hjärna och det suger.

Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0