Nu ska den bort


Vi klarade av våran plan igår eller imorse menar jag, men de var ju helt i onödan och när man väl somnade om efter matchen och vaknade 10.00 så mådde man inte så värst bra. Det var som man inte hade sovit överhuvudtaget, men nu är det gjort och till vilken nytta då?

  
Idag ska jag städa bort julen, och det ska bli så skönt att slippa se det röda även fast jag bara har det i ett rum, men det ska bli skönt i alla fall. När julsakerna är borta så vet man att man går mot ljusare tider och det är något jag vill just nu.

Träning ikväll också, vilket jag inte känner för alls men när man väl kommer dit så flyter det på, men det är just känslan innan som gör att man inte vill. Dels att den är så sent så att man hinner förbereda sig för att krypa ner i sängen och sen också att det är så skönt att bara sitta i soffan och mysa, men sånt är livet.

Ha en trevlig fortsatt trettondedagjul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0