Party party!

Ikväll är det parta som gäller!
Klockan 18.00 så ska jag in i dimman :-) Det ska bli otroligt skönt, med tanke på allt som är som ett stort frågetecken i mitt liv just för tillfället. Det blir som det blir och jag har verkligen gjort allting för att försöka lösa det hela, nu ligger det inte i mina händer längre. Men det jag kan sammafatta det hela med är att det suger, jag hatar hela jävla Uppsala universitet just för tillfället och kommer säkert göra det forever.

Ni förstår inte så det är lika bra att jag struntar i att förklara.

Nu är det bara att tagga till för fest! Eller vad säger ni Konta kinte och syster yster?!

Tjillevippen så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Yes yes yes!

2009-01-10 @ 14:56:35
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

In i dimman med dig,det är du värd. Allt löser sig till det bästa ska du se. Vi supportar dig i alla lägen. Älskar dig,kram mor o far.

2009-01-10 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0