Pm

Hela denna dag har hittills gått åt till att skriva pm. Jag är nu inne på min sista 5:e sida och har även hela dagen på mig imorgon att skriva. Jag känner mig supernöjd över det jag presterat idag!

Problemet kvarstår dock när det gäller skolan, men förhoppningsvis så får jag mitt svar imorgon.

Jag håller verkligen alla mina tummar jag har!


Nu är jag värd att inte göra ett skit och det är precis det jag tänker göra, i alla fall fram
till 19.30 då det är dags för träning. Men fram tills dess kommer jag att vara toklat! Så det så.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag håller oxå alla tummar jag har. Tänker på dig! Kram

2009-01-13 @ 18:17:08
Postat av: mamma

Du vet vi håller också alla tummar. KRAM!!!

2009-01-13 @ 18:33:44
Postat av: Anonym

Duktig du är!

Håller tummarna!

2009-01-13 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0