Pust och stön

Nu medan de andra i mitt lag springer sina 15 varv runt plan så sitter jag här, med svetten i pannan och har precis gjort mina :-) Jag kom hem tidigare än väntat och då var det bara att dra ut och köra för annars hade jag aldrig gjort det.
MEN så skönt att ha det gjort och gud vad jag längtar tills jag får bra kondis. Tack maestro för att du hängde på, de gjorde vi bra!

Imorn blev jag ledig också och då ska jag äntligen få träffa Julia, en ny liten tjej som kommit till världen. Det ska bli trevligt och självklart ska det bli trevligt att träffa Kryddan också :-)

Nu, dags att duscha och sedan käka. Bra jobbat idag Rebecca!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Härligt!!

2009-01-19 @ 19:40:55
Postat av: annis

Bra jobbat!! :-) så du kommer imorgon om du är ledig?? :D

2009-01-19 @ 20:17:33
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0