Stort problem

Jag har ett väldigt stort problem. Klockan 01.38 så är det final i jvm, Kanada-Sverige (som ni säkert redan vet), och problemet är hur man ska hålla sig vaken? Visst, vi har vänt på dygnet nu när man har varit ledig men inte så sent att vi är uppe halva natten precis.
Våran plan är följande:
Vi kommer att gå och lägga oss och ställa klockan, men frågan är ju om vi kommer orka kolla matchen då, när vi har fått sova några timmar. När vi väl har vaknat ska vi dricka te och äta mackor eller kakor och sedan kolla. Jag är dock väldigt tveksam till att jag kommer att orka titta, men jag ska ju självklart ge det ett försök.

Hur ska ni hålla er vakna? Ska ni kolla matchen?`


Jag återkommer hur väl våran plan fungerade, men det är bara att hålla tummarna.
Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Jocke är magsjuk och har sovit typ hela dagen så han kommer försöka vakna när klockan ringer, jag bryr mig inte så jag kommer nog bara sova... fast det är ju bra mysigt att vara vaken mitt i natten och mumsa på någonting. :)

2009-01-05 @ 20:05:31
Postat av: mamma

Här blir det varma bullar och mjölk det är våran planering.KRAM!!!

2009-01-05 @ 20:45:14
Postat av: Maria

Maria K kommer sova som en gris.

2009-01-05 @ 20:54:18
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det var en spännande match, med dom var lite taskiga mot Markström...

2009-01-06 @ 13:13:08
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0