Superduperbra!

Åh va bra det är i mitt liv just nu!
Jag bara ler inombords och ser andra problem som så små. Vilken härlig känsla!

Nu är det helg och jag kan bara slappna av på ett vis jag inte kunnat slappnat av på, på väldigt länge, och bara gå och le. Det kommer bli tufft nu denna termin, men so what, de är bara att gilla läget och stå ut nu till 4 juni, lovely!!!

Idag blir det lite mys med maestro när han kommer hem vid 12.00, käka god lunch och greja lite här hemma. Vid 18.00 så bär det av till ICA-någonting (en lokal med kök och grejer) där jag ska vara med laget en stund, laga tre-rätters och bara umgås.
Lördag får bli som det blir, inge bestämt mer än att käka lunch på pitchers med maestro och ladda inför söndagen.
Söndag, då är det SM i Avesta. Det ska bli skoj, underdogs som vi är så ingen press där inte.

Nu ska jag käka frulle efter en underbart skön nattsömn, som jag heller inte haft på bra länge. Lovely åter igen :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu ska du bara njuta,den här våren kommer bara att rinna iväg. Sen är du lärare,fattar du. Vi är så stolta ska du veta.Vi är riktigt malliga att vi får vara mamma o pappa till dig och din syster. Ni är bäst,Älskar er så. KRAM!!!!

2009-01-16 @ 15:22:25
Postat av: Lumpan

Åhå en Pepparbiff med bea på pitchan...mumma!

2009-01-16 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0