Fortfarande fint :-)

Detta  underbara sommarväder ser ut att fortsätta ett tag till. Jag hörde lite rykten om att det skulle bli fult idag, men som det ser ut genom mitt fönster så är det alldeles blått där ute. Underbart men väldigt hett!

Idag kommer jag att ta mitt första dopp. Jag vet att jag kanske är sent ute, men har jag inte haft tillgång till någon pool eller sjö så kan jag ju inte ha badat. Men idag så smäller det! Och så skönt det ska bli då, har tyvärr även här hört rykte om att det inte ens svalkar. Attans då! Tacka vet jag slangen i mammas och pappas trädgård, där är det iskallt men sååå svalkande.

Vi höres då!

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: anname

kul att se dig idag =)

2009-07-01 @ 19:03:34
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0