Framnäs

Idag tog jag mitt första dopp i Framnäs tillsammans med min syster. Det var riktigt skönt, men, som jag skrev tidigare idag angående ryktet att det inte svalkade, så svalkade det inte så värst mycket, men det var skönare än att vara torr på land i alla fall :-)

Det var typ min dag det, och sedan lite SATC-avsnitt på det, tyvärr har jag inte många kvar nu, vilket känns lite tråkigt. Vad ska jag då hitta på om dagarna när Maestro är på jobbet, han har ju inte semester förrän om lite mer än en vecka?! Men tur är att syrran får semester redan på fredag. Då har man ju alltid henne man kan hänga med... säger jag och tar för givet. Hahahaha! 

Tjingeling!!




Kommentarer
Postat av: Rosalie

Synd att jag åker till London på måndag, fast vi får ju flera dagar innan o efter tillsammans :)

2009-07-01 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0