Mycket har hänt

Längesen man skrev, men har helt enkelt inte haft tid, lust eller något speciellt att skriva.
Mycket dock har hänt på den här tiden.

Jag har varit en bit utanför Halmstad på ett ställe som heter Ugglarp, har haft egen träning, varit i Sura, umgåtts med människor jag tycker om och varit i Sura igen. Senast jag var där, var nu i helgen och då röjde vi loss med en liten släktfest för att fira mamma som fyllde år. Jag och mamma var lekledare och ordnade lite metartävling, tipspromenad och fem-kamp. Det blev rätt så lyckat! Vi grillade och myste hela dagen och kvällen!

På dagens schema står det: Fotboll i Gävle. Jag och Maestro åker dit för att kolla Gefle-Helsingborg. Vädret ser dock lite tråkigt ut för att kolla fotboll, men det blir nog bra ändå.

Nu är det lunch.
Tjo så länge!

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0