3 fobier

Jag har tre fobier. Jag har säkert fler men dessa tre är något jag jag verkligen avskyr!

Den första fobin är när jag är torr om händerna och inte har tillgång till någon handkräm eller hudlotion. Då blir jag riktigt irriterad och kan inte göra annat än att komma på ett sätt att få smörja in händerna. Egentligen är jag inte torr, utan det är bara en känsla som säger att jag måste smörja in händerna. Otroligt jobbigt, men det har hängt i sen födseln. 

Den andra fobin är fleece. Jag kan inte med detta tyg, speciellt inte på fötterna, händerna eller i ansiktet. Det går bara inte!

Det tredje fobin som jag kom på imorse att jag har, är att inte ha någon lukta-gott-grej i toastolen. Jag hatar när det inte kommer skum i toastolen när man spolar, speciellt på våran toalett. Jag blev så irriterad imorse när det hände, så jag var tvungen att handla en ny idag på stan. Det kan inte gå en dag utan en sådan i våran toastol, det funkar inte helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta dricka min härliga drink jag gjort och tänka på annat än mina fobier.

Schweppes Rucchian med isbitar och frysta hallon.



Mums!




Kommentarer
Postat av: anname

hahaha så söt du är! icke-toasprays-fobi liksom :D

2009-06-16 @ 19:47:32
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0