Dålig uppdatering

Har verkligen inte haft någon ork att blogga, och jag har egentligen ingen lust idag heller, men vad gör man inte för alla sina läsare! hahahaha :-)

Har tillbringat helgen i Sura hos mor och far där det var Suradagarna för fulla muggar. Det blev 2-dagars festande för några av oss, och det var verkligen 2 lyckad dagar. Underbart väder, gott att dricka, trevligt sällskap, bra musik och en massa skratt. Jag älskar verkligen Suradagarna och jag kommer alltid att gå på dom, oavsett hur gammal jag blir. Får jag barn så kommer jag fixa barnvakt flera månader innan just för att det inte ska bli fel. Suradagarna är bäst!



Nu ska jag käka lunch och sedan sätta mig ute i solen, man kan ju dock inte sitta där ute så länge, men skönt är det!

Kommentarer
Postat av: Lumpan

Håller med och S-dagarna. Skriv upp mig med!

2009-06-29 @ 14:27:06
URL: http://winenroses.wordpress.com
Postat av: Maria

Joihou, vad kul vi hade! =)

2009-06-29 @ 21:33:47
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0