En torsdag i Surahammar

Sitter nu här i vardagsrummet i Surahammar alldeles ensam. Mamma jobbar och pappa har precis åkt till jobbet. Varför jag är här idag är för att jag ska följa med mamma på studentfest hos Hirvo, Joel tar studenten och det måste ju självklart firas. Det är inte förrän vid 15-tiden, men jag åkte med Maestro redan imorse vid 5.00 när han skulle till jobbet för att jag skulle slippa ta tåget. Smart va?

Har nu suttit och kollat igenom lite bilder på deras dator, där bland annat det fanns bilder från träningslägret i Turiket med GIF för några år sedan. Hittade genast en favorit bild :-) Eller vad säger du Anname? :-) Underbart läger med underbart väder! Undrar om sommaren kommer komma hit nångång, jag menar det är ju redan 11 juni och solen har fan inte glimtat till många gånger denna månad :-(

Nu kommer den underbara bilden!



Äh, jag bjuder på en till, då vi inte posar så vackert :-)




Kommentarer
Postat av: anname

ååå det var ju alldeles underbart! :-)

2009-06-11 @ 18:47:19
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: anname

hahahahaa jaa nu vet jag nog ;-) hahaha

2009-06-12 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0