Lärarexamen 2009


Dagen igår var riktigt härlig! MIna allra närmaste var med och firade mig, resten får jag fira med en annan dag. Vädret kunde ju dock varit bättre, och likaså Sverige-Danmark :-( men jag är inte bitter för det. Jag är ju liksom färdigutbildad nu ju :-D inga bekymmer och inga besvär!! Lovley!!

Dagen i bilder:
Innan det var dags att fara till Uppsala.
Dagens outfit.


Jag och min skrivpartner skålar i champagne och är glada att vi klarade det!

 

Väntan att få börja gå till Universitetshuset där ceremonin äger rum.

 

Nu är det färdigt! Ren lycka i mina ögon!
 


 Det fina vädret som var.



 Firandet började lite smått i bilen med lite gott att dricka!

 
Idrottsläraren fick en visselpipa och ett tidtagarur av mor och far, och även besök av Jennifer!
   
  

De fina tårtorna som jag fick av mamma och pappa! Tusen tack, de var grymt goda!


  

Kvällen avslutades med en lugn kväll hos mig med tårtorna och fotboll. Har tyvärr inte några bilder från detta, men det var inte några glada miner här hemma kan jag lova. Bara bryta ihop och komma igen!
Tack för firandet!

Nu ska läraren tagga till för match, VIK hemma, kommer bli tufft, men vi ska allt ge dom... 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis grattis grattis! :)

2009-06-08 @ 21:50:45
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0