Jag tror...

Jag tror min knöl är på väg bort nu och att solen kommer titta fram vilken minut som helst, eller ska jag säga timme?!

Det blev vinst igår i regnvädret, hela 4-1 men siffrorna skulle sett betydligt större ut om vi satt alla våra chanser, men varför göra mer mål än man behöver?! :-) Skönt med 3 poäng i alla fall, och på onsdag väntar BK30 och sedan är det uppehåll.

Ja men titta, nu ser jag att den blåa himlen tittar fram lite bakom det gråa, UNDERBART!!!

Sitter nu här med nystädat hem och väntar på att min mat ska bli färdig, pasgetti, som Julia skulle säga, och köttfärssås.

Ikväll ska man iväg på sitt första arbetsmöte, skriva på papper och grejer och träffa sina blivande arbetskollegor, härligt!

Nej, nu är maten färdig!

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0