Knölar

Nu när min knöl på handleden äntligen har försvunnit, så har jag fått en ny knöl, på foten. Den knölen har nog kommit på grund av alla stämplingar jag fått under de senaste matcherna.
Knölen gör ju i och för sig inget när jag är inomhus och inte rör vid den med något, MEN, när jag ska gå ut och ska sätta på mig skorna, då är det inte kul att heta Rebecca. Jag får inte ens på mig skorna för att det gör så ont. Frågan är ju då hur det ska gå imorgon när ett par fotbollsskor ska på...?

Om det är som det är idag, så kommer jag inte kunna få på mig skorna utan att svimma, men den kanske är lite mindre imorrn när jag vaknar, så att jag får på mig skor. Annars blir det nog ingen match för mig :-/ Satan i gatan!

Jag med mina knölar alltså!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ähh kom igen nu.. du har inte ont ;)

vi behöver ju dig förstår du väl, kapten rerre!! Du får svimma en gång.. jag får liv i dig igen (ler) ses på samlingen! kram kram

2009-06-14 @ 02:04:06
Postat av: Lumpan

ja det var väl fan vad ni zackrissons ska få knölar överallt =)

2009-06-14 @ 09:23:05
Postat av: Rebecca

Svar till Lumpan: I know! Men nu är knölen på väg bort, jag tror den flöt ut i kroppen under matchen. Hahaha!

2009-06-15 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0