Lördag

Sitter nu här i Sura igen och umgås lite med mor, far, Julia och farbror Tobbe. Pappa och Tobbe sätter in nya ytterdörrar och Julia ligger i soffan och försöker vila, men munnen går i ett kan jag lova. Det kommer ut alla möjliga funderingar ur hennes lilla mun, härlig liten flicka det dära. Mamma sitter och läser tidningen och jag är smått lite uttråkad. Vi har precis ätit mat, makaroner och köttbullar. Julia fick välja maten, och då blir det oftast "köttbullar och makamoner" :-)
Jag och Julia har även varit ute på en liten promenad, vi gick till hästarna, plockade blommor samt att vi stannade och lekte lite i lekparken.

Regnet verkar fortsätta att hålla i sig och nu somnade Julia. Vad tyst det blev...


Här bjuder jag på en gammal bild av Julia, då hon var strax över ett år. Nu är hon hela 3 år.


Kommentarer
Postat av: anna

va söööööt hon är :-)

2009-06-13 @ 18:24:54
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0