Snart så...

Imorgon vid den här tiden, är jag nog jättenervös och har lökringar enda ner till fotknölarna. Jag sitter då nämligen och väntar på att det ska bli min tur att opponera och få min uppsats ventilerad!! Jag finner inga ord om hur känslan kommer att vara, eller det vet jag i och för sig inte, men man kan ju bara ana hur det kommer att vara...

På fredag är jag ingen student längre och det känns så jävla skönt! 4 år av plugg och nu är jag snart äntligen färdig och jag är utbildad och har hela livet framför mig. Fan va skönt det känns!

Men som sagt, först ska morgondagen vara förbi innan man kan släppa ut glädjen ordentligt... Tiden går bra sakta nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0