Tisdag 9 juni

För 4 år sedan tog jag studenten, men det känns som att det var länge än bara 4 år sedan. Det var en alldeles underbar dag men riktigt fint sommarväder och en bra stämning hela dagen lång.

Nu är vädret inte lika fint, snarare höstväder och stämningen är inte den bästa. Jag har tråkigt.
Så därför går jag nu in i sovrummet och byter sängkläder och sätter i gång en tvättmaskin.

Det är typ det enda jag har planerat denna dag, plus träning ikväll samt att jag ska köpa ett frimärke för att skicka in mitt examensbevis.

Trevlig dag va, not!

Kommentarer
Postat av: Fryks

Lät ganska kul. Beror på vad man jämför med. Det enda jag har planerat idag är att duscha. Det är jobbigt när man har feber.

2009-06-11 @ 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0