Fredag!

Dagen har börjat med plugg...Som vanligt på en fredag för mig nu för tiden, men det känns bra för då kan man verkligen har helg med gott samvete.

Nu är jag nog färdigpluggad för idag eftersom jag suttit i ca 3 timmar i sträck utan paus, vilket gör att man blir knasig i bollen och är värd en rejäl paus och den rejäla pausen för att jag slipper plugga resten av dagen :-). Bra paus va?
Jag får fortsätta mitt pluggande på söndag istället, då mitt mål är att bli klar med min vfu-journal. Jag har bara 2 saker kvar att göra, så det borde inte vara några problem. Det enda problemet dock, kan vara att jag är lite småbakis eftersom jag ska på
25-årsfest/inflyttningsfest dagen innan. Men det får jag ta helt enkelt, man måste ju få ha kul också mitt i allt pluggande.

Ikväll eller i eftermiddag rättare sagt så ska jag och maestro till Ramnäs för att käka middag hos hans föräldrar. Med andra ord blir det en riktigt lugn fredagkväll, men det blir bra det eftersom det är match imorgon.

Nu ska jag kila och käka lite lunch och sedan börja fixa mig, har ju inte hunnit det eftersom jag varit så duktig att plugga hela morgonen.
Bravo Rebecca!


Trevlig fredag hörrni!
Kram ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat,hoppas ni får en trevlig kväll. KRAMIZ!!!

2009-03-20 @ 13:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0